Het moet toch niet al te gek gaan worden hier in Nederland !!!!!!

Jou tassie word gejat en jij wil der achteraan gaan , oke je maakt dan brokken ,maar geloof niet dat het de bedoeling is dat de dader het slachtoffer word en het slachtoffer de dader !!!!

Want volgens mij is der nu echt stront aan de knikker hier in Nederland.

En dat is iets wat eens tijd zal worden,de mensen moeten eens wat meer voor zichzelf opkomen,want als je derover nadenkt wat er afgelopen maandag gebeurt is(notabene de dag dat het "slachtoffer*(grappige woordspelling trouwens) nog voor moest komen voor een roofoverval (wrom loopt ie dan los vraag je je af ???)en al een behoorlijk *verleden* heeft(der scheeld echt veel aan ons rechtsysteem,dat blijkt maar weer) dan ja dan pas………………………………na het nadenken derover………………………………..dan besef je pas………………………het klopt toch G.V.D van geen kanten wat der nu gebeurt,die vrouw verdient in MIJN ogen een koninklijke onderscheiding…………………………….en waarom?????…………..omdat ze achter der tassie aan ging en der niet als een stom schaap bij staat te kijken met zoiets als ………………Oops daar gaat me tassie.

Enne……………………………..ik kom nog steeds voor mijn mening uit dus das duidelijk en dat RECHT heb ik ook vind ik met mij zovele,alleen die maken of durven der geen gebruik van te maken

HALLO WE WONEN IN NEDERLAND HOOR

Maar dat wil dus niet zeggen dat we alles maar accepteren………genoeg is echt genoeg

Zo dat wou ik ff kwijt,want ik ben boos heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg boos

Bevat dit bericht ongewenste reclame, ongepaste of kwetsende teksten? Klik hier!

Reageer op dit bericht | Prikborden Volgend onderwerp | Vorig