Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

leertraject/stage adres doktersassistent

  • monique

    goeiedag allemaal,wie weet een stage cq leertraject bij een huisarts?ik moet nog 3 maanden circa 20 uur in de week zien te halen,maar aangezien dit niet zo makkelijk is….het liefst in de regio utrecht,ik ben in bezit van een auto dus reistijd is geen probleem

    wie weet iets voor mij…zou er zeer blij mee zijn.

    groetjes monique mentink

  • is dit wat??

    Ben jij op zoek naar een interessante stageplaats?

    Wij hebben vanaf augustus/september 2008 in onze praktijk een stageplaats voor een doktersassistente. Chiropractie Mulder is de eerste chiropractie praktijk in Nederland die door het OVDB erkend is als leerbedrijf voor deze opleiding.

    Je houdt je bezig met praktijkondersteunende werkzaamheden, waaronder contact met patiënten (intake, voorlichting en management) en het coördineren van afspraken. Je voert medisch-technische handelingen uit en verzorgt correspondentie en mailings.

    We zoeken spontane en leergierige stagiaire die het leuk vind om met mensen om te gaan en die van aanpakken houdt. Je bent klantvriendelijke, representatief, accuraat en je hebt een pro-actieve houding.

    Herken jij jezelf hierin, en ben je op zoek naar een stageplaats? Schrijf dan een gemotiveerde sollicitatiebrief voorzien van C.V. en een recente pasfoto en wie weet nodigen we je uit voor een gesprek. Het aantal uren per week is bespreekbaar, evenals een latere start. Reageren per e-mail heeft onze voorkeur. Alleen volledige sollicitaties worden in behandeling genomen.

  • hannah Hageman

    Goedeavond.

    Ik wou alsnog reageren op u bericht, ik weet niet of dat nu nog van toepassing is.

    Maar ik wou vragen waar u praktijk is?

    Ik volg de opleiding Doktersassitente in Goes en ben nu tweede jaars. Het lijkt me een hele leuke / leerzame ervaring om een keer in een andere Provincie stage te lopen.

    Ik hoop nog te horen van u.

    Groetjes Hannah Hageman