Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

OPROEP Getuigen gezocht.

• Els

Ten eerste een fijn nieuwjaar allemaal.

Ik wil even een oproep doen naar bezoekers van dit forum

Op 26 december (2 deKerstdag)2005 om ongeveer 15.30 heeft zich een verkeersongeluk Richting Amsterdam, Muidenberg.

Sylana kwam vanuit richting Almere

Het bestrof een kleine file en later is daat mijn vriendin der dochter geschept en die ligt sinds 2de kerstdag buiten bewustzijn in het AMC.

Mocht iemand hiervan op de hoogte gebracht zijn of zelf in dit vreselijk ongeval terecht zijn gekomen laat mij of de famillie iets weten!

Je kunt terecht op de website htpp://Sylvana20.come2me.nl

Heel vriendelijk dank

Els en de famillie

• KIM

Getuigen gezocht, die op 26 December 2005 (26-12-05) om rond 16:00 bij Muiderberg/Naarden, op het punt waar er 2 banen naar Hilversum gaan en 2 banden richting Amsterdam, het ongeval hebben zien gebeuren, waar 3 auto's bij betrokken waren. Een jonge dame is geschept door een auto en afgevoerd door een Ambulance, en de bestuurster uit de auto voor haar is ook afgevoerd naar het ziekenhuis. Heeft u misschien iets gezien? Neem contact met ons op via het Mailformulier linksbovenaan deze site!

Op de website van De Gooi-enEemlander kun je onderaan bij het nieuws (vrouw geschept door auto op de A6) het subjectieve verhaal terug lezen. Waarschijnlijk opgemaakt uit het verhaal van de automobilist die mijn zusje geschept heeft. De politie probeerde eerder deze week al David te laten verklaren dat Sylvana had willen oversteken naar de vangrail, wat absoluut NIET het geval is geweest. Ze had een nieuwe auto, wilde kijken naar de schade aangezien ze toch al stil stonden, en in de auto voor haar zaten kindjes achterin. Als ze had willen oversteken had ze echt wel om zich heen gekeken. Dat heeft ze dus niet gedaan, ze was gefocust op wat er vóór haar gebeurde.

Daarom hopen wij via deze weg getuigen te kunnen vinden die IETS gezien hebben, er was een file, dus er waren genoeg mensen die wat gezien hebben! Komop reageer! Desnoods anoniem!