Beste Wendy,
Ik wil graag aandacht vragen voor mijn zus. Manda. 15 jaar geleden is zij gescheiden en sindsdien staat ze er helemaal alleen voor en zorgt voor haar twee kinderen Sheneen en Kishen, die het heel goed doen op school.
Manda heeft nooit een beroep gedaan op voorzieningen in het land en heeft een full time baan in de bejaardenzorg. Ze werkt daar alleen 's nachts om verder toch voldoende aandacht aan de kinderen en het huishouden te kunnen besteden.
Dit jaar heeft Manda een hartinfarct gehad, dat is heel hard aangekomen zowel lichamelijk als geestelijk, het van de ene dag op de andere werkelijk niets meer kunnen doen was en is nog voor haar een hard gelag. Ze is nu aan het opknappen en het gaat gelukkig weer een beetje de goed kant op. Ze wilde heel graag naar Suriname gaan waar ze net als ik vandaan komt maar zij kan onmogelijk zelf de reis bekostigen, ook het meubilair in haar huis is echt aan vervanging toe, zo is het bankstel werkelijk tot op de draad versleten.
Ik wens je heel veel succes met je programma. Ik ben een trouwe kijkster en ik hoop dat je iets voor mijn jongere zus kunt doen.
Met vriendelijke groeten,
Sila Bhola
Mandarijngaard 28
3206 AM Spijkenisse
tel 0181 679814
06 16451715