Hi ik zoek een stelletje en zijn jullie ook op zoek is naar een kamer, zin in inwoning dat we het gezellig kunnen maken met z,n drieen heerlijke wame avonden en zit jij of jullie Financ: echt in de problemen dan kan ik jou helpen om er weer boven op te komen, en misschien kan ik jullie ook een beetje ondersteunen heb je intresse dan heb ik voor jou een mooie luxe kamer, misschien hebben jullie wel zin in een vaste vriendschap, leeftijd en huidskleur speelt geen rol, oke en voor alles wordt voor gezorgd, ik vraag enkeld aandacht liefde, en gezelligheid jij hoeft nergens voor te zorgen,een vrouw alleen mag ook reageren zodat we ook af en toe een vrouw of man of een leuk stel kunnen uitnogdigen voor hete avondjes misschien heb jij dat misschien al altijd gewild of jou partner is daar echt op tegen met andere partners liefde te bedrijven, ik was het gewend maar oke dat vertel ik je wel oke voel je, je aangetrokken reageer dan, misschien komen jou dromen toch echt eens uit wie weet, hou je gevoel niet achter geef het ruimte dat is iets kun je nooit onder drukken, misschien loop je er allang mee oke, iets over mijzelf: zie er heel goed uit goede job, dus ga je gevoel achter na denk er over oke ik ben er voor jou, laat wat van jou horen, alles is 1000% discreet schaam je niet om te reageren oke, groetjes Gilion

gilion@live.nl