Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tiener verjaardag feestjes + limousine

  • studioblom

    Gezellig met je vriendinnen een Beauty party/workshop bij StudiO Blom te Weesp.

    We beginnen met de huid te reinigen. We gaan een maskertje maken en tijdens het intrekken van het gezichtsmaskertje worden de nagels gelakt. Ook geven wij uitleg over je huid en de verzorging ervan. Daarna beginnen we met de make-up, jullie gaan jezelf en elkaar opmaken met behulp van de visagiste. Na de make-up is het haar aan de beurt. Met veel lak maken we er een supercool kapsel van! Muziek en beamer gaan aan en er mag gedanst worden. Tussendoor gaan we pizza en/of patat eten. Als je zelf een fototoestel meeneemt, maken wij een fotosessie! Jullie komen thuis als een échte glamourgirl! het is mogelijk om met een Limousine naar huis te worden gebracht!

    Dit feestje is alleen voor tieners van 10 t/m 16 jaar. Voor meiden van 13 jaar en ouder is het concept natuurlijk aangepast op hun leeftijd.

    Tip: leuk voor een avondfeestje van 19.00 tot 21.30 uur!

    voor meer info zie www.studioblom.nl

    Nieuw bij StudiO Blom! Als een echte glamour star in een limo naar huis worden gebracht? Zie VIP service

  • Sanford

    Mooie fotos! Kijk ook eens op deze website die ik heb gevonden: http://www.fotosessie.nl

    Ik denk dat dit een goed adres is om foto's te laten maken.

    Succes!!!

  • Rebekka

    Hoii Allemaal

    Ik ben Rebekka, ik word 12.

    ik zou graag een foto reportage met mijn meidenparty willen doen.

    maar ik kan nergens een vinden waar je ook echt een fotoshoot bij krijgt!

    ik zou dit graag in een echte studio met “leenkleren” willen doen.

    zodat niet iedereen van alles mee moet sjouwen.

    mail me back!!

    Groetjes Rebekka

  • angelagilliam

    hallo ik ben angela gilliam en ik vond het wel luek om dit te doen met mijn verjaardag ik ben jarig op 11 oktober (:P)(L) MAar we weeten niet hoeveel het koost stuur a.u.b een bericht je terug ik word 11 jaar groetjes angela en mijn mloeder

  • yi

    oke

  • thiara

    het lijkt me luek.

    ik heb nooit egt lueke feestjes kunne houden wnat ik ben op 6 december jaarig

    en dan zegde ze het altijd af vanwegen pakjesavond .

    en nu ik wat ouder ben wil ook toch graag wat doen .

    ik hoop dat u me kan helpen

    ik woor 15 .

    mail me back pliess

    groetjes thiara

  • barbara

    Hoi,ik ben nieuwsgierig,maar wij wonen in maastricht,is zoiets ook bij ons in de buurt te vinden??

    Groetjes barbara

  • Coen

    Huur uw limousine bij http://www.starlimo.nl ideaal voor feesten en andere soortgelijke aangelegenheden

  • studioblom

    info via : info@studioblom.nl

    zie www.studioblom.nl

  • Iman

    Hoi

    Ik ben Iman en ik word 11 jaar.

    ik vind dat feest dan echt te gek!

    maar ik weet alleen niet hoeveel het kost

    ik wou graag 5 vriendinnen meenemen en misschien wel 6.

    ik zou graag willen dan het NIET meer dan $150,- gaat kosten

    want anders krijg ik mijn leuke verjaardags cadeau niet meer ;)

    Mail me a.u.b. terug zo snel mogelijk want ik ben al bijna jarig!

    ik hoop dat het ruim voor 9 september word verteld want ik wil graag

    mijn verjaardagfeestje op 10 september geven.

    om ongeveer 2 uur.

    Dus alleen wil ik de datum, tijd, en kosten weten en graag ruim voor 9 september vertellen!

    Groetjes iman