Bestaan er in Europa permanent bewoonde boomhutten/-woningen?

En zouden het geen enorme energievreters zijn, vooral in de winter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Kijk op bijgevoegde link. Je kan er het hele jaar n boomhut huren. Dus in principe is dat dus permanent. Specificaties zijn op de website te vinden! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet er leuk uit, maar toch echt niet geschikt en bedoeld voor permanent verblijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je gelijk in! Toch zitten alle voorzieningen erin om gewoon permanent te kunnen gebruiken. Dit is uiteraard wel afhankelijk van de luxe die men wenst. Succes in elk geval met de verdere zoektocht naar jou antwoord!